Pobijedite umor u trudnoći

Umor i iscrpljenost u trudnoći su veoma česte i objašnjive pojave. Često buduće majke primjećuju kako se brzo umaraju bez nekog posebnog razloga. Povećan umor i sanjivost smatramo prvim znacima trudnoće. Tokom perioda trudnoće uzroci umora i iscrpljenosti mogu biti različiti.

U nastavku pročitajte nekoliko savjete kako da savladate umor i da se osjećate bolje:

San
Odmor je glavno sredstvo u borbi sa umorom.Spavajte najmanje osam sati tokom noći. Ako imate mogućnost, odspavajte tokom dana.Spavati je potrebno na udobnom ležaju, u dobro prozračenoj prostoriji.

Ishrana
Za dobro raspoloženje važno je kvalitetno i raznovrsno se hraniti. Za nadomjestak energije pomoći će vam voće i povrće, kao i prirodni sokovi. Vaš jelovnik se mora sastojati od dobro izbalansirane ishrane. Bitno je uzimati dodatne vitamine za trudnice (po preporuci ljekara), folnu kiselinu, i u slučaju potrebe preparate koji sadrže željezo i kalcij. Pazite da unosite dovoljno tekućine jer tokom trudnoće Vaše tijelo treba vodu, ne samo za transport hranjivih tvari nego i za krvotok i plodnu vodu.

Anemija
Umor može biti i simptom anemije od koje boluje gotovo polovica trudnica. Ako uz umor lako ostajete bez zraka, blijedi ste, slabi i imate vrtoglavice vrlo vjerojatno je anemija u pitanju.

Fizička aktivnost
U borbi sa umorom pomaže i umjerena fizička aktivnost. Svakodnevna gimnastika, poput jutarnjeg razgibavanja i hodanja u mjestu mogu doprinijeti da se osjećate bolje.Opustite se i izbjegavajte stres. U ovom periodu smanjite aktivnosti koje vas zamaraju i posvetite se hobijima ili nečemu što vas opušta.

Udobna odjeća
Odjeća treba biti udobna i izrađena od prirodnih materijala (najbolje pamuk). Ne biste trebali koristiti ništa što vam steže stomak. Obuća mora biti udobna, bez visokih potpetica.

Svjež vazduh
Da bi bili u dobroj formi, svakodnevno boravite na svježem zraku. Korisne su lagane šetnje u prirodi, po mogućnosti što dalje od bučnih mjesta.

Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa: