Najbolji načini za zatezanje opuštene kože nakon poroda

Veliki broj žena ima problema s opuštenim mišićima i kožom poslije trudnoće. Uz strije, opuštena koža nakon poroda, posebno na području trbuha, najveći je estetski problem novih majki.

Pročitajte nekoliko savjeta za zatezanje opuštene kože nakon poroda:

Redovna vježba

Ukoliko je s medicinske strane sve u redu nakon poroda i doktor vam to odobri,dva do tri mjeseca nakon poroda počnite sa redovnim vježbama. Razumljivo je da uz bebu imate malo vremena za sebe,ali bilo bi dobro nekoliko puta sedmično posvetiti 20 minuta do pola sata vježbanju. Ne samo da ćete zategnuti kožu, nego ćete se riješiti nakupljenih kilograma te poboljšati zdravlje vraćanjem u nekadašnju formu. Za učvršćivanje kože preporučuje se vježbati po 20 minuta kardio-vježbe tri do pet puta sedmično. Morate ponovno početi vježbati mišiće zdjelice i donjeg dijela trbuha kako biste povećali protok krvi i ojačali mišiće.

Izbjegavajte brze dijete

Opuštena koža posljedica je naglog gubitka tijela na volumenu.Nagla dijeta nakon trudnoće doprinijeti će i naglom gubitku kilograma od čega će opuštene kože biti još više,posebno zbog toga što restriktivnim dijetama najčešće ne unosite dovoljno vitamina i minerala. Mladim mamama treba mnogo energije i uravnotežena prehrana,posebno ako doje jer minerali i vitamini iz hrane će biti iskorišteni za majčino mlijeko.Hranite se zdravo, hranu podijelite u više manjih obroka dnevno te mršavite i zatežite kožu polako,ali sigurno i zdravo.Redovno biste trebali jesti voće, povrće,nemasno mlijeko,cjelovite žitarice i proteine.

Kozmetika

Koristite losione i ulja za tijelo dnevno kako bi koža dobila na elastičnosti. Preporučuje se da koristite pripravke bogate vitaminom E, pripravke na bazi glicerina, te ulje od badema,kokosa,shea maslac. Tuširajte se samo s gelovima za tuširanje koji u sebi sadrže prirodna ulja.

Pilinzi i masaže

Poboljšanje cirkulacije doprinosi i zdravlju kože.Poznato je da se s pilingom kože uklanjaju površinske mrtve stanice,a s time i potiče njeno brže regeneriranje. Dijelove tijela s viškom kože tretirajte laganim pilingom tri puta sedmično,što će omogućiti brže obnavljanje kože,a pri tome i njeno lagano skupljanje.

Hidratacija

Tečnost je važna zbog dojenja ali i za zdravu kožu.Potrebno je piti oko osam čaša vode dnevno kako biste se brže riješili toksina i iznutra hidratizirali kožu.

I zapamtite,trebat će vam duže razdoblje da se u potpunosti vratite na prijašnje stanje, a trenerica Lisa Druxman savjetuje: ‘Trebalo vam je devet mjeseci da se udebljate stoga svome tijelu dajte barem isto toliko vremena da se vrati u prvobitno stanje.’